KATALOG BIBLIOTEKI W MROZACH, ODDZIAŁU DLA DZIECI
|
AUTOR: | Covey, Sean. | ||||
POZ/ODP: | Sean Covey ; ilustrował Stacy Curtis ; przełożyła Małgorzata Bortnowska. | ![]() | |||
ADRES WYD.: | Kraków : Znak Emotikon - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2019. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 139, [5] stron : ilustracje ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD/INWENT: | 501000155245 | 15524 | |||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
WYPOŻYCZYŁ: | Nr karty: 001751 od dnia:2022-04-14 | ||||
DZIAŁANIE: |
Bajki, które leczą. Cz. 1
Tyt. oryg.: "Annie stories. A special kind of storytelling ".
AUTOR: | Brett, Doris. | ||||
POZ/ODP: | Doris Brett ; przekł. [z ang.] Małgorzata Trzebiatowska. | ![]() | |||
ADRES WYD.: | Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2005. | ||||
TEMATYKA: | * wychowanie w rodzinie* psychologia dziecka* psychoterapia - dzieci* psychoterapia - dzieci* wychowanie* psychologia* medycyna* literatura dziecięca australijska | ||||
WYDANIE: | Wyd. 2. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 234, [1] s. : rys. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | [T] | ||||
KOD/INWENT: | 501000147578 | 14757 | |||
UWAGI: | Na okł.: Czytajmy dzieciom! Poprz. wyd. pt.: Opowiadania dla Twojego dziecka. Bibliogr. s.233-[235]. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Czytanie jest super
Tytuł oryginału: "Reading can be fun ".
AUTOR: | Leaf, Munro | ||||
POZ/ODP: | Munro Leaf ; tekst polski Artur Andrus ; tłumaczenie Anna Jezierska. | ![]() | |||
ADRES WYD.: | Wrocław : Esteri - Edra Urban & Partner, copyright 2017. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 45 stron : ilustracje ; 23 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD/INWENT: | 501000148643 | 14864 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Kostka i Bruno : bajki wychowajki
AUTOR: | Słomińska, Dominika | ||||
POZ/ODP: | Dominika Słomińska ; il. Aneta Dmowska. | ![]() | |||
ADRES WYD.: | Warszawa : G+J Gruner + Jahr Polska, cop. 2013. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 184 s. : il. kolor. ; 23 cm. | ||||
SYGNATURA: | 1 Ep | ||||
KOD/INWENT: | 501000137425 | 13742 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> | |||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Maja poznaje świat : proste odpowiedzi na trudne pytania
AUTOR: | Zarębska, Magdalena | ||||
POZ/ODP: | Magdalena Zarębska ; il. Renata Grzybek. | ![]() | |||
ADRES WYD.: | Kraków : Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski, 2009. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 46, [2] s. : il. kolor. ; 20x21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 1 | ||||
KOD/INWENT: | 501000117144 | 11714 | |||
PRZEZNACZ.: | Dla dzieci powyżej 4 lat. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Pokaż oko, pokaż nos : 102 wierszyki z gestami kształcące orientację w schemacie ciała
AUTOR: | Barańska, Małgorzata. | ||||
POZ/ODP: | Małgorzata Barańska. | ![]() | |||
ADRES WYD.: | Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2010. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 111, [1] s. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 37 | ||||
KOD/INWENT: | 501000121738 | 12173 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Pozytywna dyscyplina
Tyt. oryg.: "Positive discipline, ".
AUTOR: | Nelsen, Jane. | ||||
POZ/ODP: | Jane Nelsen ; przeł. Anna Czechowska, Anna Rosiak. | ![]() | |||
ADRES WYD.: | Warszawa : CoJaNaTo Blanka Łyszkowska, 2015. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 408 s. : il. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 159.9 | ||||
KOD/INWENT: | 501000149718 | 14971 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
UWAGI: | Na okł.: Oparta na szacunku i empatii skuteczna metoda wychowawcza wspierająca rozwój samodyscypliny, odpowiedzialności i samodzielności u dzieci w każdym wieku. Bibliogr. s. 405-407. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Tomek ma ADHD : historia chłopca takiego jak Ty!
Tyt. oryg.: "Cory stories : a kid`s book about living with ADHD".
AUTOR: | Kraus, Jeanne R. | ||||
POZ/ODP: | Jeanne Kraus ; il. Whitney Martin ; [tł. z ang. Paulina Zaborek]. | ![]() | |||
ADRES WYD.: | Kielce : Wydawnictwo Jedność, cop. 2011. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | [32] s. : il. ; 26 cm. | ||||
SYGNATURA: | 1 | ||||
KOD/INWENT: | 501000128171 | 12817 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
|